Název: Name: | CAPL-16M | CAPL-16M |
Originální název: Original Name: | CAPL-16M | |
Kategorie: Category: | cisternový automobil - plnič letadel | tank truck - aircraft refueller |
Výrobce: Producer: | VOP 025, Nový Jičín | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1999-DD.MM.2006 | |
Vyrobeno kusů: Number of Prodced: | 7 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1999 | |
Obsluha: Crew: | 1 | |
Technické údaje: Technical Data: | | |
Podvozek: Chassis: | Tatra 815-28OR25 28 270 6x6.2/371 TERRN°1 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 14 781 kg | 32 587 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 27 610 kg | 60 870 lb |
Celková délka: Overall Length: | 9650 mm | 31 ft 7 ⅞ in |
Celková šířka: Overall Width: | 2550 mm | 8 ft 4 ⅜ in |
Celková výška: Overall Height: | 3270 mm | 10 ft 8 ¾ in |
Světlá výška: Ground Clearance: | ? mm | ? ft ? in |
Rozvor: Wheelbase: | 4500 mm - 1320 mm | 177 ⅛ in - 52in |
Rozchod: Track: | 1 966 (přední náprava), 1 774 (zadní nápravy) | 6 ft 5.4 in (front axle), 5 ft 9.84 in (rear axles) |
Pohon: Propulsion: | | |
Typ: Type: | Tatra T3C-928-81 - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 3 - počet válců: 8 - maximální točivý moment: 1850 Nm při 1000 ot/min - maximální výkon: 270 kW při 1800 ot/min | Tatra T3C-928-81 - air cooled, V-type, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled direct injection Diesel engine, electronic cooling control; meets EURO 3 emission standards - number of cylinders: 8 - maximum torque: 1364.5 lb.ft at 1000 rpm - maximum power output: 362.1 hp (367.1 PS) at 1800 rpm |
Převodovka: Gearbox: | - synchronizovaná 5+1; řazení mechanické s pneumatickým posilovačem, normální a redukovaný chod řazený elektropneumaticky s předvolbou | - synchromesh gearbox with semiautomatic split, 5 forward and 1 reverse gears, normal or reduced drive mode; pressure-air assisted gear-shifting by means of a gear shift lever with pre-selector |
Spojka: Clutch: | ? | ? |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? l | ? Imp gal |
Výkony: Performance: | | |
Rychlost na silnici: Road Speed: | 85 km/h (maximální rychlost) | 52.82 mph (maximum speed) |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | | |
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? in |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? in |
Nástavba: Superstructure: | - jednokomorová cisterna ze slitiny hliníku, objem: 16 000 l - objemový průtok plniče při příjmu a výdeji pohonných hmot: 1 200 l/min - doplňování paliva do letadel uzavřeným tlakovým způsobem: 680 l/min - doplňování paliva do letadel otevřeným způsobem pistolí: 400 l/min - plnící čerpadlo s plynulou regulací průtočného množství - objemový měřič průtoku s počítadlem | - one-chamber tank made of aluminium alloy, capacity: 16 000 l (3 520 Imp gal) - flow rate at delivery and/or intake: 1200 l/min (264 Imp gal/min) - aircraft filling, closed, pressurised way: 680 l/min (150 Imp gal/min) - aircraft filling, open way (by gun): 400 l/min (88 Imp gal/min) - filling pump with continuous flow rate adjustment - delivery volumetric counter |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Provozní možnosti: - plnění a vyprazdňování vlastní nádrže vlastním čerpadlem; - plnění vlastní nádrže z cizího zdroje; - doplňování letecké techniky měřenými a filtrovanými leteckými pohonnými hmotami z vlastní nádrže i z cizích zdrojů otevřeným i uzavřeným tlakovým způsobem; - dávkování přísad do vydávaných leteckých pohonných hmot v množství úměrnému okamžitému průtoku paliva; - přečerpávání leteckých pohonných hmot mezi dvěma cizími zdroji bez průchodu paliva vlastní nádrží; - odsávání leteckých pohonných hmot z palivových nádrzí letadel; - vyprazdňování vlastní nádrže samospádem se zabezpečením funkce nouzového. vyprazdňování. | Operational capabilities: - filling /emptying its own tank through its own pump; - filling its own tank from an outside source; - filling aircraft by gauged, filtered fuel from its own tank as well as from other sources in the open and/or closed, pressurised way; - dosing additives to the fuel in volume corresponding to the actual flow rate; - pumping fuel between two outside sources without running the fuel through its own tank; - pumping the aircraft fuel off their tank(s); - emptying its own tank by self-discharging ensuring the function of emergency discharging. |
Zdroje: Sources: |